Az árösszehasonlító oldalakról szóló kerekasztal beszélgetésen elhangzott, hogy napjainkban a 35 és 50 év közötti nők rengeteget vásárolnak az interneten. (Ez is csak egy újabb bizonyítéka annak, hogy az interneten sincsenek másképp a dolgok, mint az életben) Csakhogy, ezek a felhasználók nem rendelkeznek elég információval arról, hogy például egy digitális fényképezőgépet milyen szempontok alapján kell megvásárolni. (Itt jegyeznénk meg, hogy egy nőnek alapvetően más szempontjai vannak egy műszaki cikk vásárlásánal: nem akarja, hogy az övé legyen a legnagyobb /felbontású/képernyőjű/ teljesítményű, méretű stb./ vagy a leggyorsabb. Elég annyi, hogy rendesen működjön!!!!!!Remélem, hogy akkor ezzel most sikerült eloszlatnom néhány tévhitet a nők lelkivilágát és elvárásait illetően! -kektunder)
Szóval, az informatikusok könnyen megbírkóznak ezzel a feladattal, de egyre többen vannak, akiknek segíteni kell. A fejlesztési célokról, irányokról is szó esett. Fejlesztenék a vásárlási kultúrát, mert a magyar vásárlók nem túlságosan tudatosak. Egy jó irány lehet még, hogy az árösszehasonlító oldalakat elérhetővé tegyék mobilon keresztül, mert akkor egy boltban a termékkel a kezemben egyből meg tudom nézni, hogy érdemes-e megvennem. Ez akkor is hasznos, ha az eladó nem hajlandó velem foglalkozni.
Utolsó kommentek