Igazán az a probléma, hogy nem minden cég gondolkodik úgy, ahogy az IBM. Nem kéne buzzwordökkel tűzdelt előadásokat tartani arról, hogy a cégen belüli munka hatékonyan ki tudja használni az internet adta lehetőségeket, eszközöket. Az IBM belső rendszerében az alkalmazottakból jól együttműködő közösségeket hoztak létre. Termékdokumentációik wikirendszerben szerkeszthetők. Vállalati telefonkönyvük már önmagában értelmesebb mint az iwiw, még beépített kin-keresztül-érem-el-a-nagyfejest funkcióval is rendelkezik (na meg vállalati hierarchiával). Kb az az egy screenshot meggyőzött, a címkézés meg hasonló funkciókat naívan teljesen alapfunkciónak éreztem. (A bloggereknek mutatott, mindenki számára hozzáférhető ManyEyes meg zseniális, de már biztos ismertétek)
Ervinnek igaza van, jó dolog hogy a konferencián már nem csak, főleg nem a blogokról és a bloggerekről van szó. Mert ez szerencsére ma már nem téma, teljesen természetessé vált. Már lassan a nagyvállalatok se erőltetik, megtanulták helyén kezelni, meg úgy egyáltalán kezelni a blogokat.
Meggyőző előadás volt, tényleg az a kár, hogy erről beszélni kell és nem teljesen magától értetődő.
Utolsó kommentek