Szegény Konrád előadása sínyli meg a szünethiányt, pedig tényleg jó.
Szépen végigmegy a lehetőségeken: mi van, ha egy blogban írnak rólunk, ha hirdetnénk, illetve ha mi magunk blogolnánk.
Ez utóbbiról remek szlogen, hogy "a blog egy folyamat, nem maga a cél." (Ezt mondjuk sok kommunikációs eszközről érdemes lenne minél többször elmondani.)
Szóval lehet belső vagy külső. Belsőként lehet hír-, csoportmunka- vagy tudásbázis jellegű blog. Kifelé szólhat a sajtónak, lehet ügyfélszolgálati (iWiW gépház)vagy szakértői (marketing) blog.
SzabályokJótanácsok vállalati blogoláshoz:
- frissítsük rendszeresen
- legyen hiteles
- engedjen betekintés a vállalat életébe, tegye transzparenssé a működést
Mit hozhat egy vállalati blog:
- nagyobb látogatottságot
- jobb helyezést a keresőkben
- a folyamatos önképzés eszköze
- érezhető versenyelőny
- pezsgőbb kommunikáció
- jobb visszacsatolás
- direkt kommunikáció
Sőt, a végén még a BizBlogot is pluggolta! :)
ui: Kérem a prezit.
Update: Megkaptam, köszönöm, és te is megkaphatod Konrádtól. Kvázi-CC licensszel (mint az Attribution).
Utolsó kommentek