web2.0 symposium

Címkék

2 (1) 2.0 (2) 2008 (1) aktivizmus (1) api (1) a lista (1) backchannel (4) bako zsolt (2) balázs (1) barcamp (2) befektetés (2) beköszönő (1) berényi konrád (1) bertalan (1) besélgetés (1) bevezető (3) biznisz (2) blog (3) bloggerek (3) bodó (1) bodó balázs (2) bodo balazs (1) bojtár b endre (1) búcsú (1) cc (1) chris mattheisen (1) civil (1) civil kezdeményezések (1) crystalsearch (1) csütörtök (1) definíció (1) doranksy (1) doransky (1) drajko laszlo (2) econet.hu (1) előadás (8) értékelés (1) ervin (1) facebook (1) fejlesztői szemlélet (1) fotos (1) freemail (1) freemail2.0 (1) geritwo (1) gervai péter (1) györgy (4) györgy péter (2) hammer ferenc (1) hotspot (1) ibm (1) index (2) infóhippiség (1) ing (1) innováció (1) interju (1) interjúk (1) internet (2) intranet (1) irc (3) iwiw (7) jaksity (1) jános (3) kaizer gabor (2) kávé (1) kelemen gábor (1) kerekasztal (1) keszthelyi andrás (1) kispad (1) kiszeltünde (1) konferencia (7) konferencia2.0 (1) korpöret (1) kóstoló (1) közönség (2) közösség (1) legjobb (1) legnézettebb (1) lemaradas (2) lemaradás (1) leszámolás (1) lowtech (1) magyar (1) magyar telekom (1) média2.0 (1) mediq (2) mesap (1) mesko (1) microsoft (4) nagyok (1) ncurse (1) neten (1) netszemle (4) nyírő andrás (1) origo (2) orvosblog (1) orvosok (1) pénzügy (1) piac (2) pohly ferenc (1) polblog (1) pollner (1) prblog (1) program (1) reklám (1) sajtó (2) sanoma (4) simó györgy (5) startup (1) startupverseny (2) symposium (8) szabó (3) t (3) tanácsadás (1) társadalom (1) történet (1) tótmátyás tibor (1) twitter (2) t online (1) újságírás (1) üzleti blogolás (1) vágó istván (1) vállalkozás (2) vélemények (1) videa (1) video (1) videoblog (1) videóinterjú (1) vistalaptop (1) vita (4) web (2) web2 (11) web2.0symp (1) web22 (1) web22symp (6) web2symp (16) webkettő (11) webkettő definíció (2) weyer balázs (1) widget (1) wifi (1) wikipedia (2) wikipédia (1) winkler (3) winkler jános (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Mától nyilvános a program

2007.02.10. 18:50 nikita

http://www.ap.hu/rendezvenyek/21web2.2/index.html

Elkészült a honlap, a program is (majdnem) véglegesnek tekinthető. Még keresek egy üzleti angyalt az egyik programhoz. Ha van valakinek ötlete, h ki legyen az, azt szivesen veszem. Pár vitához moderátorok hiányoznak, oda is várok ötleteket. (ez a legnehezebb).

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://web2symp.blog.hu/api/trackback/id/tr9035512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2007.02.11. 00:51:02

hétfőn majd linkelem a honlapot, ahol nincs írva moderátor, oda keresek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.12. 23:18:00

Berakom a linket, mert az átírt bejegyzés nem jön meg rss-ben:
www.ap.hu/rendezvenyek/21web2.2/index.html

nikita, oldalt a bannert le lehetne már akkor cserélni valami újra...

Xnews 2007.02.13. 12:06:13

Csak nekem csúszik szét FF2-ben?

Janos 2007.02.13. 12:44:34

én szívesen hallanék egy vitát arról , hogy a cégeknél, portáloknál mikortól és miért nevezünk egyfajta kommunikációt ügyesnek, és mikortól, hogyan átverésnek, fülentésnek, hazugságnak. mind a média (önreklám), mind a hirdetők (bevételnövelés) felé. hol az etikus határ a még igaz és a már hülyének nézem, lehúzom jól közt.

mert például olvasom, hogy doranksy azt nyilatkozza: "80%-os külföldi/hazai arányaink vannak a hazai javára," , ami tulképppen hazugság (ha jóhiszemű vagyok, akkor elírás :-) ), mert épp az ellenkezője igaz. (lásd webaudit, blogter, utolsó28 nap). minimálisan is 50% a külföldi forgalmuk, de az átlag 65-70% (feb.2 pl. 87% külföld). hiába, ez az ára a külföldi p0rn0 oldalakkal való forgalomnövelésnek.

természetesen , ha a hirdetőikkel ezt így tudatják, semmi baj. ha média felé is így reagálják, szintén semmi baj. mikor ennek a forgalomnak egy részét átviszik a videobombra és ott is tudatják mindezt a hirdetőkkel és a sajtókommunikációban sem feledkeznek meg ezt megemlíteni, akkor sincs baj. baj akkor van ha mindezt elhallgatják, más színben tüntetik fel a céget és az olddalakat. pongyolán fogalmazva: ha átverik a népet.

nos én ilyenekről szeretnék beszélgetést hallani. lehet, vagy ez túl meleg téma? :-D

mark.hu · http://mark.hu 2007.02.14. 09:05:16

Kedves János!

A tavalyi symposium egyik moderátoraként pontosan az általád megfogalmazott kérdést tettem fel én is, de a válasz eléggé el lett mismásolva, pedig valóban érdekes lenne a témát boncolgatni.

Üdv:
Petényi Márk

Janos 2007.02.14. 09:57:37

mark.hu, leszel idén is? mert jó moderátor akkor felkészül ;-) screenshotokkal, miniprezentációval. mismásolást meg agresszíven nem hagyja, hisz ő a moderátor.
mondjuk a másik oldalról nézve az a probléma, hogy nyilvávalóan senki sem fogja azt mondani, hogy igen, mi átverünk mindenkit (ha történik ilyesmi), hanem szép politikusi magatartással a levegőbe beszél.

janos · http://doransky.hu 2007.02.14. 11:43:00

Kedves János és Márk.

Beszélgethetünk a Blogterről, ha beszélünk a Videobombról is - mondjuk vessük össze a Pörkölt statokkal, feltöltött videók számával, aktív felhasználókkal -. Az, hogy csak egy szolgáltatás negatívumait emeled ki, legalább annyira inkorrekt, mint amennyire az eltúlozni benne a jó dolgokat.

A múlt évi szimpóziumon kifejezetten érdekes volt, hogy a Márk egyedül nekem támadt a beszélgetésben résztvevők közül úgy, hogy a kérdés nem is vágott a témába. Nem a Blogter statisztikáiról beszélgettünk. Én erre a dologra nem lennék annyira büszke a helyedben, mert egy moderátor akkor tisztességes, ha egyenlően bánik a részvevőkkel, márpedig ott nem ez volt a helyzet.

Kifejezetten részrehajló, a Blogtert szánt szándékkal célzó húzás volt, amire bár veled - Márk - jóban vagyok, semmiféle előzetes figyelmeztetést nem kaptam.

Egy szóval sem emberileg, sem szakmailag nem volt korrekt. Örülök János, hogy ilyen gyakorlatokat pártolsz. Jó kis szegénységi bizonyítvány.

zsolti 2007.02.14. 12:39:50

Logótervező workshop nem lesz? Kéne.

mark.hu · http://mark.hu 2007.02.14. 13:30:42

Kedves Matyi!

A kérdés annyira azért nem lehetett váratlan, hiszen a blogomon is leírtam már a rendezvény előtt ezt a problémát.
A kérdés pedig kifejezetten illett a témába, hiszen a blogokról, blogszolgáltatókról beszélgettünk és szerintem abban az időben a Blogter Kft. volt az, aki azt kommunikálta, hogy mennyire nagyok is, mindezt - szerintem - félreérthetően.
Ha jól emlékszem, akkor úgyanígy rákérdeztem Konrád kampányára a Freeblogon, mely szintén elég kellemetlen kérdés volt.
Nem gondolom, hogy az esetleges kellemetlen kérdések bármennyire is részrehajlóak lettek volna, sőt az igazság megismeréséhez vezettek.

Ha esetleg moderátor lennék valamikor - és tudomásom lenne olyan dolgokról, melyek nem egészen tisztán jelennek meg a köztudatban - akkor újra feltenném a kérdéseimet.:)

Üdv:
Márk

doransky · http://doransky.hu 2007.02.14. 13:35:45

Tarthatunk egyet a használható kereső építés workshop után.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.14. 14:23:10

Upsz, fiatalok! Nem itt, hanem majd a symposiumon tessék egymásnak ugrani :-)

mark.hu · http://mark.hu 2007.02.14. 18:00:52

Dehogy ugrunk, azért ez annyit nem ér meg.:)

Takacs Zoltan · http://www.huawei.com 2007.02.14. 19:26:28

milyen uzleti angyalt keresel?

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2007.02.14. 19:58:43

EKedves takács Zoltán,
Ehhez a vitához keresek egy üzleti angyalt vitapartnernek.

Hol a pénz? Startup vita: - Fekete Ferenc (dolgomvan.hu ), Németh Ádám (Jo-hely.hu), Rónyai Márton (poll-r.hu), Szántó Gábor (Stubes.net), Moderátor: Nyírő András (Ringier)

János 2007.02.15. 09:32:08

Kedves Mátyás

Kissé értetlenül állok az előtt, hogy hogyan jön ide a pörkölt. Az én kérdésem az általános üzleti kommunikációra irányult, azon belül példaként a tietekre, HA olyan amilyen. (perpillanat nemtudom olyan-e. Ez KÉRDÉS számomra.)

A szolgáltatásotokból nem emeltem ki semmi pozitívat és negatívat. Én a kommunikációról beszélek. Ne keverd a szezont és a fazont!

A szegénységi bizonyítvány meg sokkal inkább téged illet, ha egyből nekiállsz vádaskodni, másokkal példálózni a saját háztájon söprögetés előtt.

Amúgy meg erről az a véleményem, hogy (mint ahogy az ÁLTALÁNOS felvetésem is mutatja) kérdezzük meg erről a porkoltet (és akár a többieket) is. Kérdezzük meg, hogy és mit kommunikálnak. (Hisz a kérdés ez, ééééérted. A többi esemény tény, nincs mit rajt vitatkozni és megbeszélni sem.)
Gondolom ott lesznek ők is, gondolom meg lettek hívva ők is. De kérdezzük meg a blog.hu-t és a freeblog/vlogot is.
Csak mégegyszer, hogy világos legyen:
A KOMMUNIKÁCIÓRÓL. Nem a forgalomról és annak felhasználásáról. Azok tények, nincs mit rajt kérdezni.
A média, az emberek és az üzletfelek felé irányuló KOMMUNIKÁCIÓRÓL. Most már világos számodra is, ugye?


doransky · http://doransky.hu 2007.02.15. 10:04:23

János. Legyen, akkor beszéljünk a kommunikációról. :) Tisztázzunk valamit. Te ezt írtad az előző hozzászólásodban: "mert például olvasom, hogy doranksy azt nyilatkozza: "80%-os külföldi/hazai arányaink vannak a hazai javára," , ami tulképppen hazugság (ha jóhiszemű vagyok, akkor elírás :-) ), mert épp az ellenkezője igaz."

Amiatt, hogy valótlanságokat állítasz szövegkörnyezetből kiemelve szerintem teljesen reális a felhorkanásom. Ez egy pörköltel kapcsolatos posztomból származik - doransky.hu/?p=469 -, ebből sejtem, hogy ott dolgozol, vagy legalábbis érdekelt vagy.

Amikor a statisztikákról beszéltem, a 80/20 arányokat a Videobombra közöltem az akkori adatok alapján. Jelen pillanatban a Videobomb már nem a Blogter mérésben jelenik meg, szóval a Blogteres statisztikák felvetése semmiféle kapcsolatban nincs sem a Videobomb statisztikáival, sem azzal kapcsolatban, amit írtam. Kétszer is hazugság, amit írsz, méghozzá úgy, hogy közben hazugnak is nevezel.

Ha tisztességes kommunikációra vágysz, akkor ahogy te mondanád "saját háztájon söprögetés"-sel kellene kezdeni. Elsőként talán vállald fel, hogy honnan jössz.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.15. 13:30:16

János, a Blogter tudtommal soha nem kommunikált olyat, ami valótlan lenne. Tény, hogy magasabb a külföldiek aránya, mint a hazai átlag, de ennek üzleti okai (is) vannak. Ezt sem tagadták soha, igaz, nem is kiabálták szét a piacon.
Aki ott hirdet, az nem vesz zsákbamacskát, hiszen az adatok nyilvánosak. Ha oda (vagy bárhova) tervezek valamit, én is előbb megnézem a Webauditot.

A Pörkölt szerintem úgy jött ide, hogy az egy ekvivalens szolgáltatás a Videobombbal.

Végül az eredeti felvetésed: a piacon igazából senki nem állít magáról hazugságot. Az ügyes kommunikáció elsősorban abban mutatkozik meg, hogy az előnyöket mutatják be. Ez viszont természetes.

Nem is érdemes hazudni, hiszen már az első kampány alatt kiderül, ha valami adat nem valós. Szemmel látható, ha nem teljesül a kampánycél.

János 2007.02.15. 13:57:45

Mátyás,

Mivel nincs házam tája, ezért nekem nincs mit söprögetnem rajt. Egy olvasó vagyok, aki ezeket a blogokat olvassa. S mivel nem vagyok birka vannak gondolataim és kérdéseim. Ezeket tettem fel. Általánosságban. S mivel rólatok olvastam/hallottam ezt azt, ezért utánanéztem és hoztam példának. Nade, nehogy már a nyuszi vigye a vadászpuskát és nekem kelljen magyarázkodnom...

AZ "ebből sejtem, hogy ott dolgozol, vagy legalábbis érdekelt vagy". Hogy onnan és tőled idézzek: Ne legyél már egyszerű. Kissé szűklátókörűségre utal az a gondolatmenet, hogy kizárólag az olvashat, és szólhat hozzá egy témához aki ott dolgozik vagy érdekelt. Ugye észrevehetjük, hogy ez nem így van. Igen, valóban ott olvastam a jelenségről és a téma is onnantól kezdve kezdett érdekelni. Igen. És nemcsak blogter és videobomb kapcsán, hanem mindenkinél. Nem motivációs, stratégiai, pénzkereseti vagy egyéb, hanem kommunikációs oldalról. Az összes kérdésem erre irányult a _HA_ kifejezéssel sűrűn tarkítva. Sajnálom, ha szövegértési problémáid vannak.

Lassan kezd érdekelni az is, hogy miért vagy te ennyire paranoid és miért fétised a porkolt? :-)

ps:
Valóban , a 80/20% a videobombra utalt. Elnéztem. Bocsánatot kérek érte. Ettől teljesen függetlenül a többi nézettségi számadat és a jelenség fennáll és -amint mark.hu megjegyzése is utal erre- egy éve is fenn állt. Ezért az én általános érvényű kérdéseim is fenn állnak.

ps2.: pláne, mert most olvasom a tavalyi megjelenéseitek egyikét másikát. napionline, rabbitblog, géphaz

ps3: "A reklámbevételek a Blogtér négy hónapos fennállása alatt tízmilliós nagyságrendűek" -Miskolczy Csaba. Ez nagyon szép adat. Gratula. Egyedülálló, példaértékű sikertörténetnek tekintem, hogy napi 20-40 ezer hazai egyedi látogató ilyen bevételt képez.

psutolsó: Szóval a kommunikáció.

János 2007.02.15. 14:38:58

Konrád, most itt virágnyelven azt közölted, hogy aki a blogter.hu-n vesz hirdetést és a blogteret, mint céget X (sok tizmillió) összegre értékeli, az magára vessen, mert tudja (vagy kellene tudnia), hogy spanyol és holland sz.e.x. látogatókért fizet? Vagy félreértem?

"Szemmel látható, ha nem teljesül a kampánycél." Az természetesen mindig teljesül, ha az emberfia megtolja külföldi forgalommal, ami bevett gyakorlatnak tűnik kis hazánkban. (Pont nálad olvastam webaudit hisztit ennek kapcsán. Szuperjó lenne hallani erről is az konferencián, bár nyilván naivitás elvárni azt, hogy valaki kiálljon és elmondja az IGAZI okokat.)

doransky · http://doransky.hu 2007.02.15. 15:19:45

János... kár, hogy a web kettes konferencia beköszöntőnek erről kell szólnia, valamiért azért mégiscsak rá vagy nagyon fixálódva a Blogterre, nem hiszem, hogy egy egyszeri internetezőként teszed ezt, bármennyire is szépen hangzik, de hagyjuk ezt. Ha nem vállalod, hogy ki vagy, a te dolgod.

Azért elmagyarázok egy nagyon lényeges dolgot a blogszolgáltatókkal kapcsolatban. A hirdetők az egyedi látogató számra és megjelenített hirdetésekre fizetnek mindenhol.

Ilyen felületek egy blogszolgáltatónál a címlapok és a szolgáltatás más, nem felhasználók által irányított felületei. Ilyen szempontból tökéletesen mindegy, hogy mennyi látogató érkezik a blogokba, a hirdetők nem oda vásárolják a hirdetéseket, hanem a címoldalakra és ez a lényeg. Nem ismerem a többi blogszolgáltató adatait, de a mi "használható" felületeink valószínűleg az átlagnál jobban teljesítenek, mert jobban be vannak csatornázva, több felületet kínálunk.

Szóval teljesen mindegy, hogy a Blogternek milyen külföldi statja van, a banneres felületeinkre ezek a felhasználók nem mennek át, így nincsenek megtévesztve a hirdetők, mint egy olyan oldalon, ahol mindenhol bannerek futnak.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.02.15. 17:02:28

Nikita, ez a vita itt tök off, nem hiszem, hogy arról kéne szólnia, hogy melyik résztvevő mit gondol a másikról. Jól jönne egy moderáció, vagy legalább a vita lezárására felszólító hozzászólás. :)