web2.0 symposium

Címkék

2 (1) 2.0 (2) 2008 (1) aktivizmus (1) api (1) a lista (1) backchannel (4) bako zsolt (2) balázs (1) barcamp (2) befektetés (2) beköszönő (1) berényi konrád (1) bertalan (1) besélgetés (1) bevezető (3) biznisz (2) blog (3) bloggerek (3) bodó (1) bodó balázs (2) bodo balazs (1) bojtár b endre (1) búcsú (1) cc (1) chris mattheisen (1) civil (1) civil kezdeményezések (1) crystalsearch (1) csütörtök (1) definíció (1) doranksy (1) doransky (1) drajko laszlo (2) econet.hu (1) előadás (8) értékelés (1) ervin (1) facebook (1) fejlesztői szemlélet (1) fotos (1) freemail (1) freemail2.0 (1) geritwo (1) gervai péter (1) györgy (4) györgy péter (2) hammer ferenc (1) hotspot (1) ibm (1) index (2) infóhippiség (1) ing (1) innováció (1) interju (1) interjúk (1) internet (2) intranet (1) irc (3) iwiw (7) jaksity (1) jános (3) kaizer gabor (2) kávé (1) kelemen gábor (1) kerekasztal (1) keszthelyi andrás (1) kispad (1) kiszeltünde (1) konferencia (7) konferencia2.0 (1) korpöret (1) kóstoló (1) közönség (2) közösség (1) legjobb (1) legnézettebb (1) lemaradas (2) lemaradás (1) leszámolás (1) lowtech (1) magyar (1) magyar telekom (1) média2.0 (1) mediq (2) mesap (1) mesko (1) microsoft (4) nagyok (1) ncurse (1) neten (1) netszemle (4) nyírő andrás (1) origo (2) orvosblog (1) orvosok (1) pénzügy (1) piac (2) pohly ferenc (1) polblog (1) pollner (1) prblog (1) program (1) reklám (1) sajtó (2) sanoma (4) simó györgy (5) startup (1) startupverseny (2) symposium (8) szabó (3) t (3) tanácsadás (1) társadalom (1) történet (1) tótmátyás tibor (1) twitter (2) t online (1) újságírás (1) üzleti blogolás (1) vágó istván (1) vállalkozás (2) vélemények (1) videa (1) video (1) videoblog (1) videóinterjú (1) vistalaptop (1) vita (4) web (2) web2 (11) web2.0symp (1) web22 (1) web22symp (6) web2symp (16) webkettő (11) webkettő definíció (2) weyer balázs (1) widget (1) wifi (1) wikipedia (2) wikipédia (1) winkler (3) winkler jános (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Berényi Konrád a blogokról és az üzletről

2006.05.29. 16:08 Balázs

Szegény Konrád előadása sínyli meg a szünethiányt, pedig tényleg jó.

Szépen végigmegy a lehetőségeken: mi van, ha egy blogban írnak rólunk, ha hirdetnénk, illetve ha mi magunk blogolnánk.

Ez utóbbiról remek szlogen, hogy "a blog egy folyamat, nem maga a cél." (Ezt mondjuk sok kommunikációs eszközről érdemes lenne minél többször elmondani.)

Szóval lehet belső vagy külső. Belsőként lehet hír-, csoportmunka- vagy tudásbázis jellegű blog. Kifelé szólhat a sajtónak, lehet ügyfélszolgálati (iWiW gépház)vagy szakértői (marketing) blog.

SzabályokJótanácsok vállalati blogoláshoz:

  • frissítsük rendszeresen
  • legyen hiteles
  • engedjen betekintés a vállalat életébe, tegye transzparenssé a működést

Mit hozhat egy vállalati blog:

  • nagyobb látogatottságot
  • jobb helyezést a keresőkben
  • a folyamatos önképzés eszköze
  • érezhető versenyelőny
  • pezsgőbb kommunikáció
  • jobb visszacsatolás
  • direkt kommunikáció

Sőt, a végén még a BizBlogot is pluggolta! :)

ui: Kérem a prezit.

Update: Megkaptam, köszönöm, és te is megkaphatod Konrádtól. Kvázi-CC licensszel (mint az Attribution).

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: előadás berényi konrád

A bejegyzés trackback címe:

https://web2symp.blog.hu/api/trackback/id/tr319906

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Check This Out 2018.02.17. 02:36:48

adderall over 60 mg ok - Largest mg adderall available

Trackback: Sexy Heels 2018.01.12. 13:40:36

Fake Contest Winner Letter - suijamzano on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.